.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارنظر نماينده ساري در خصوص جاسبي
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر جاسبی از نیروهای بسیار توانمند، مقتدر و از سرمایه های این مملکت است که نشان داد کارهای خارق العاده ای می توان انجام داد و از یک ...
اظهارنظر نماينده ساري در خصوص جاسبي

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر جاسبی از نیروهای بسیار توانمند، مقتدر و از سرمایه های این مملکت است که نشان داد کارهای خارق العاده ای می توان انجام داد و از یک اتاق کوچک جامعه آموزش میلیونی کشور را هدایت و رهبری می کند.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گو با آنا، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیل و ظرفیتی که دارد قابل توجه و احترام است.

وی افزود: بخش غیردولتی که در عرصه آموزش عالی بدون بودجه دولتی وارد شده از برکت کمک حضرت امام (ره) سرمایه عظیمی از نظر فضای آموزشی، نیروی انسانی، کارگاه ها و وسائل کمک آموزشی ایجاد کرده است.

یوسف نژاد گفت: ریاست چنین مجموعه ای که هم در داخل کشور هم خارج از کشور شعبات متعددی دارد بسیار توانمند و کارآمد است.

وی افزود: اگر بخواهیم خیلی ساده ببینیم که اگر ده درصد از دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند به خارج از کشور برای ادامه تحصیل می رفتند و این روند از قبل ادامه داشت چند صد هزار نفر باید الان در خارج تحصیل می کردند و دانشگاه آزاد باعث جلوگیری از خروج ارز و نیروی انسانی به خارج از کشور شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت دانشگاه آزاد به نحوی است که در زمینه کمی رشد قابل توجهی داشته و از لحاظ کیفیت هم در حال توسعه و همچنین از نظر تربیت کادر هیأت علمی و مدیریت آموزش نیز گام های موثری را برداشته است و در یک چنین موقعیتی دانشگاه آزاد شایسته تکریم و احترام است که باید توسط مسئولین حق آنها ادا شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در ادامه افزود: اگر بخواهیم مسئله کاهش تصدی گری دولت و سرمایه گذاری بخش غیردولتی را در فعالیت های آموزشی عنوان کنیم یقیناً جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها در سطح ایران بلکه در سطح بین المللی و جهان اسلام قابل ستایش است ضمن این که مدیریت و ریاست دانشگاه های جهان اسلام در بعد غیردولتی نیز تحسین برانگیز است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 خرداد 1389
آقای یوسف نژاد به تو چی ماسید نکنه تو هم حقوق بگیر دانشگاه آزاد هستی
نا شناس 22 خرداد 1389
اقای یوسف ایا در مملکت جمهوری اسلامی ریاست ارث پدری ومادم العمر است
نا شناس 23 خرداد 1389
بله، وقتي كه آدم عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد قائمشهر باشه و ....بايد هم دفاع كنه
نا شناس 23 خرداد 1389
بالاخره ولی مدرک ها از دانشگاه آزاد به سمت آقایون سرازیر می شه ... باید هم اینجوری بگن
نا شناس 23 خرداد 1389
مسول سایت عم به نحوی نمکگیر آقای جاسبی شده که نظر ما را درج نمی نماید
farhad 24 خرداد 1389
باسلام خدمت دوست عزیزکه مثه من گلایه از درج نشدن نظرشون رو داشتن عرض کنم احتمالا مشکل سیستم رایانه ویا سهل انگاری سهوی بوده امیدوارم خودشون جوابی بدهند حقیر هرمطلبی را نظر دادن درج نومودن و...
درخصوص حمایت از دانشگاه ازاد برخی نمک گیرها عرض کنم که مدرکهای خودشون بستگانشون مثه من وبعضیها نیست که درس بخونیم گرما سرما بچشیم نه آقا برای چنین روزهایی به هم جهنم قرض می دهند باشه جاسبی خدایتان هاشمی سرورتان باشد ماهم نیم نگاهی به انگشت اشاره مولایمان رهبر فرزانه ونیم نگاهی به مزار شهدا داریم که خلاصه ببینیم جا واسه ماهست یانه ؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.